«Подорожуємо Африкою!»
(на уроці географії у Миколаївській гімназії №3)
Чи обов’язково «корінь» навчання повинен бути «гірким»? Відомо, що краще засвоюється той матеріал, до якого в учнів є інтерес. Класична структура уроку з традиційними складовими не завжди ефективна.
Косинська Олена Миколаївна, учитель географії, вважає, що урок, проведений нестандартно, стимулює творчість учителя і його вихованців, створює умови для співробітництва учнів один з одним, змушує їх не тільки працювати зі змістом підручника, а й спонукає до роботи з енциклопедіями, довідниками, розвиває ерудицію; саме тут пізнавальна діяльність учня переходить уже на вищий рівень.
Так на уроці географії у 7 класі «Подорожуємо Африкою з бароном Мюнхаузеном» учні підготували «правдиві» історії («з помилками») про Африку: класу треба було знайти ці помилки. За бажанням учні намалювали герби Африки – своє бачення материка. Проекти «7 чудес Африки» захопили усіх, а «Чорна скриня» спонукала дати відповідь про рослинний світ материка.
Цікаво, результативно! Знання з теми узагальнено і систематизоване!
Заступник директора з НВР Коваль І.І.