Гість |
Ви не зареєстровані? Натиснить тут для реєстрації
Забули пароль? Спитайте новий тут.
|
|
ФОРМА на зарахування учнів |
|
|
ONLINE-ЛІНІЙКА |
|
|
HEALTHY SCHOOLS |
|
|
ПСИХОЛОГІЧНА СКАРБНИЧКА |
|
|
НЕуроки |
|
|
КОНКУРСИ |
|
|
Ми на Facebook |
|
|
|
Декада кафедри природничо-математичних дисциплін |
10.04 - 14.04
|
5-11 кл.
|
Урок
інформатики
|
Відео-лекторій
“Цікава наука”
|
12.04
|
11-А кл.
5-6 кл.
|
Урок, каб.
математики
Велика
перерва, акт.зала
|
Інтернет-змагання
з усного рахунку.
Фестиваль
робототехніки “Робофест”.
|
13.04
|
5-6 кл.
11-Б кл.
|
Велика
перерва, головний вхід
Урок, каб.
математики
|
Математична
вікторина
Інтернет-змагання
з усного рахунку.
Конкурс проводився на міжнародній платформі Міксіке
Серед 11-х класів найкращі результати показали: Фроленко К. (11-Б), Жуковська А. (11-Б), Куприцюк В. (11-А)
|
14.04
|
7-А, 8-А
10 кл.
|
Класна
година, головний вхід
Класна
година, акт.зала
|
Квест
“Ярмарок наук”
Хіміко-біологічна
вікторина
|
18.04
|
9 кл.
10 кл.
|
Урок
14.00
|
Інтернет-змагання
з усного рахунку.
Захист НДР
|
19.04
|
8 кл.
7-Б кл.
|
6 урок,
акт.зала
7 урок,
акт.зала
|
Фізична
вікторина
Брейн-ринг
“Математичний Еверест”
|
24.04
|
9 кл.
|
6 урок
|
Біологічний
батл
|
|
|
До уваги творчих учнів |
Громадська
організація «Вікімедіа Україна»
проводить
фотоконкурс
пам’яток
культурної
спадщини
«Вікі любить пам’ятки»
(детальну
інформацію про конкурс
розміщено на сайті:
http://wikilovesmonuments.org.ua).
Про
конкурс
Wiki
Loves Monuments
(«Вікі любить пам’ятки») — фотоконкурс
пам’яток культурної спадщини, що
проводиться в близько
40 країнах світу
регіональними відділеннями Фонду
Вікімедіа
та волонтерами спільноти Вікімедіа, в
тому числі в Україні — громадською
організацією Вікімедіа
Україна.
Мета конкурсу — зібрати фотографії
всіх пам’яток
культурної спадщини
світу і розмістити їх на Вікісховищі,
що дасть змогу проілюструвати статті
Вікіпедії
— вільної енциклопедії, яку щодня
переглядають мільйони людей в усьому
світі.
Зазвичай
конкурс триває з
1 по 30 вересня включно.
Упродовж цього часу фотографи і
фотолюбителі різних країн завантажують
свої фотографії у Вікісховище.
До
першого листопада в кожній країні
відбирають найкращі фотографії,
що будуть представлені на суд міжнародного
журі.
|
|
Зустріч Лідерів |
3 квітня під час весняних канікул учні 10-А, 8-А класів та представники учнівського самоврядування з усіх класів, вчителі гімназії зустрілися з студентами Української академії лідерства.
«Від молодіжного лідерства до громадянського суспільства: реалізація молодіжних ініціатив задля розвитку громади» - під таким гаслом пройшла ця зустріч. Гімназисти переконалися, що будь-яку цікаву і корисну ідею можна реалізувати. Головне, мати бажання зробити добру справу - і підтримка (організаційна, моральна і матеріальна) знайдеться завжди. Крім того, гімназисти під час тренінгових вправ вчилися довіряти своїм товаришам та опановували навички ораторського мистецтва. Учні виявили бажання приєднатися до волонтерських акцій, що проводять студенти академії для миколаївців.
Адже, робити добрі справи – завжди приємно!
ЗДВР, Колесніченко Н.Ф.
|
|
Інтернет-олімпіада з географії |
Шановні учні 7-х класів!
Запрошуємо вас прийняти участь в Інтернет-олімпіаді з географії. І етап (заочний) відбудеться 12 квітня 2017р.
Завдання розмістять за адресою: goo.gl/forms/jyPzedOgva01qJbr2
Ця форма для відповідей буде відкрита on-line 12.04.2017р. з 16.00 до 17.00
Консультацію у разі непорозуміння можна отримати за телефонами: (067)127-92-25 або (099)326-06-08 Світлана Леонідівна
|
|
Вступ 2017 |
До уваги учнів та їх батьків!
19 КВІТНЯ О 17.00
Миколаївська гімназія № 3 запрошує
Вас на
День відкритих дверей.
В програмі:
знайомство з навчальним закладом, вчителями, традиціями гімназійної родини.
Перше заняття Школи майбутнього гімназиста
Будемо раді бачити Вас
за адресою: пр. Корабелів, 12-Г,
Миколаївська гімназія № 3
Школа, яку Ви обираєте,
визначить майбутнє Вашої дитини!
З повагою,
гімназійна родина
|
|
Декада кафедри словесності |
Декада кафедри словесності цього року присвячена письменникам-ювілярам – 2017. Наш учитель української літератури Склярук О.В. запропонувала провести засідання клубу поезії Олега Ольжича (1907-1944) – цьогоріч ми святкуватимемо110 років з дня народження письменника.
Захід відбувся в затишному сімейному колі гімназистів 9-Б класу, кожна мікрогрупа готувала випереджальне завдання: Калачова Валерія, Кириленко Владислав і Кириленко Артем підготували повідомлення; Коноз Олена, Іманова Софія, Антонова Варвара, Клосс Аделіна, Дейнеко Вікторія декламували поезії; Байтіміров Артем, який пише науково-дослідницьку роботу з української літератури, досліджуючи внесок сім’ї Ольжичів у плекання українського слова, підготував презентаційний матеріал.
Ми розв’язували вікторини, ребуси про життя і творчість Олега Ольжича.
Дитячий малюнок – це завжди цілий Всесвіт, всесвіт душі дитини. Тому під час проведення декади кафедри словесності вже традиційно проводимо виставки малюнків.
Свої роботи на виставці «Найкраща ілюстрація до Шевченкової поезії» найактивніше представили учні 5, 6, 7, 9 класів.
Виставка-презентація «Моя улюблена книжка» показала розмаїті читацькі інтереси наших гімназистів: від народних казок і Шевченкового «Кобзаря» до найкращих зразків сучасного письменства.
24 березня у рамках декади української мови та літератури був проведений літературний калейдоскоп пам’яті Павла Прокоповича Глазового «По життю – з усмішкою». Це видатний поет, майстер сатири й гумору, всенародний улюбленець і наш земляк.
Участь у літературному діалозі з автором безсмертних гуморесок взяли учні 5-6-х класів. Гімназисти дуже відповідально взялися до роботи, бо Павло Прокопович - людина–епоха. І ось перед нами заговорили його герої: читака , який книгу використовував як схованку для грошей, заморські гості, які знали українську мову краще, ніж українці, що мешкають в Україні, чиновники, які від людей щось вимагають зробити, а самі нічого цього не вміють і не знають, як це зробити, та багато інших персонажів.
Час пролетів швидко й весело, всі залишилися задоволені проведеним діалогом з видатним земляком Павлом Прокоповичем Глазовим. Але ми вирішили, що це не остання розмова,бо є багато ще про що розповісти…
|
|
Шевченківські читання |
На Шевченківські свята учні гімназії взяли участь у різних конкурсах виразного читання поезій Великого Кобзаря.
У гімназійному конкурсі «Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття» взяли участь 30 учнів 5-11 класів.
Дякуємо учасникам за любов до шевченківського слова і вітаємо переможців:
І місце: Семенова Катерина (7-А), Дейнеко Вікторія (9-Б), Фішкова Карина (5-А), Калиниченко (5-А), Ісаханян Софія (10-А)
ІІ місце: Капля Віктор (6-Б), Ігнатьєва Анастасія (7-А), Колесниченко Тетяна (5-Б)
ІІІ місце: Колодій Надія (7-А), Коноз Олена (9-Б).
9 березня в Будинку учителя відбувся XVIII конкурс шевченківської поезії «Заповіт». У ньому взяли участь 200 читців з міста й області. Дуже приємно привітати Коваля Іллю, учня 9-А класу, який посів ІІ місце.
10 березня в Кульбакінському будинку культури відбувся Міський огляд-конкурс читців «Нас єднає Тарасове слово». Грамотами за участь нагороджені Фішкова Карина (5-А), Калиниченко Аліна (5-А), Семенова Катерина (7-А), Висоцький Іван (7-А), Ісаханян Софія (10-А), а переможцями стали Коваль Ілля (9-А) – І місце, Дейнеко Вікторія (9-Б) – ІІ місце.
Пам’ятаймо Шевченкове:
Ну що б, здавалося, слова ...
Слова та голос — більш нічого.
А серце б’ється — ожива,
Як їх почує!
|
|
Увага! Акція! |
З 15 березня по 30 квітня оголошено збір макулатури в рамках благодійної акції
«Діти
Миколаєва – дітям українського Донбасу»
,
яку
проводить громадська
організація Асоціація
учасників та інвалідів АТО
(збір
макулатури на придбання комп`ютерного
класу для навчального закладу села
Гранітне Донецької області).
Кожен
бажаючий слідкує за перебігом акції на
сайті www.atomk.com.ua
|
|
Культурологічна змістова на уроках іноземної мови |
Соціокультурний контекст має значний вплив на відношення учнів до вивчення іноземної мови. Навчаючи дітей користуватися мовою як інструментом спілкування, вчителі гімназії активно використовують матеріали, пов'язані із культурою та історією країни мови, що вивчається.
У результаті роботи над проблемою здійснення культурологічного підходу до НВП в гімназії підвищився рівень творчості педагогів, сформувалася здатність учителів до застосування нових методів і форм навчання. Усе це стало гарною передумовою нової сходинки у творчому розвитку та активізації мисленнєвої діяльності учнів.
Заступник директора з НМР Коваль І.І.
|
|
|
Кафедри:
|